Refunderingspolitik

Når du placerer en ordre, bekræfter du at du har læst, forstået og accepteret den følgende politik.

RETURNERING/REFUNDERING

Vores politik gælder 30 dage fra modtagelse af varen. Hvis 30 dage er gået siden du har modtaget varen kan vi desværre ikke tilbyde dig en refundering eller bytning.

Hvis en kunde rapporter et produkt for at være skadet/i stykker vil hun eller han blive bedt om at sende billeder af skaderne. Dette kan gøres til hjemmesidens kundeservice e-mail. Når vi har modtaget billederne vil vores kundeservice videresende dem i en fil til vores driftteam, hvor de vil bekræfte om kundens påstand er korrekt. 

Hvis kunden anmoder om en refundering og det er inden for de 30 dage siden modtagelse af ordren, udsteder vi en refundering. 

Hvis kunden anmoder om en returnering, vil di kommunikere med driftsteamet, få et returlabel sendt til kunden. Når ordren er bekræftet sendt tilbage til os vil vi sende et nyt produkt afsted så hurtigt som muligt. 

VILKÅR OG BETINGELSER

Vi accepterer returnering af produkter, der er afsendt af os, og hvis varen er defekt på grund af en fejl fra vores side (fx forkert vare eller beskadiget vare). Vare(r) skal returneres sammen med købsbevis.

YDERLIGE VARER, DER IKKE KAN RETURNERES 

Flere typer varer er fritaget fra at kunne returneres. Letfordærvelige varer, såsom mad, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi accepterer heller ikke produkter, såsom intim- eller hygiejneprodukter eller farlige materialer, brændbare væsker eller gasser. 

For at gennemføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis. Kontakt venligst vores kundeservice på contact@horsecares.com for mere information. 

Vær venligst opmærksom på, at du skal betale for returforsendelsen. Ingen forudbetalte returlabels. 

Returadresse: 

os. Przemyslowe 7-14, Slubice, Poland
Navn: 4PX EXPRESS CO LTD POZ100
Telefon: 0048 530197330
Postnummer: 69-100

REFUNDERINGER (HVIS GÆLDENDE)

Når din returnering er modtaget og inspiceret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refundering. 

Hvis den godkendes, vil din returnering blive behandlet og pengene vil automatisk overføres til dit bankkort eller din oprindelige betalingsmetode inden for et par dage. 

FORSINKET ELLER MANGLENDE REFUNDERING (HVIS GÆLDENDE)

Hvis du ikke har modtaget en refundering endnu, tjek venligst din bankkonto igen.  Derefter kontakt dit kreditkortselskab. Det kan tage et stykke tid før din refundering officielt kan ses. 

Dernæst kontakt din bank. Der er ofte en hvis behandlingstid (2-5 hverdage) før en refundering bogføres.

Hvis du har gjort alt dette og du stadig ikke har modtaget din refundering, bedes du kontakte os på contact@horsecares.com

ANNULLER ORDRE

Du kan kun annullere din ordre inden for 6 timer fra købstidspunktet samme dag.  Vær venligst opmærksom på, at et administrations-, behandlings- og transaktionsgebyr (30% af din samlede ordreværdi) vil blive pålagt for annulleringen. 

Returadresse:

os. Przemyslowe 7-14, Slubice, Poland
Navn: 4PX EXPRESS CO LTD POZ100
Telefon: 0048 530197330
Postnummer: 69-100

Vi udsteder kun en refundering og tillader returnering, hvis kundesagen har opfyldt ovenstående betingelser.